Новини

Проблеми навчання інформатики у школі

Осягнути неосяжне Наша система середньої освіти намагається навчити «всього і всіх», але в підсумку рівень знань учнів чомусь падає. Мабуть, усвідомлюючи, що неможливо «осягнути неосяжне», МОН України видає наказ «Про розвантаження навчальних програм для учнів 5–9-х класів загальноосвітніх...

Як школи рахуватимуть середній бал атестата

  Середній бал атестата про середню освіту у 2015 році обчислюватиметься за 12-бальною шкалою і розраховуватиметься як середнє арифметичне річних оцінок з предметів інваріантної складової та оцінок, отриманих за ДПА. Про це йдеться у роз’ясненні МОН щодо врахування середнього бала документа...

Національне виховання увійде до навчальних програм

  Національно-патріотичне виховання знайде конкретне відображення у навчальних програмах предметів, де, розглядаючи теми з того чи іншого предмета, здійснюватиметься національно-патріотичне виховання. Про це заявив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський під час засідання штабу ІІІ...

У МОН розробили Концепцію національно-патріотичного виховання

  Члени Колегії Міністерства освіти і науки розглянули розроблену відомством Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Документ вже пройшов громадське обговорення на сайті МОН. За словами міністра освіти і науки Сергія Квіта, концепція була розроблена відповідно до...

У школах скоротять вивчення російської літератури

  У Міністерстві освіти і науки мають намір переглянути наповнення шкільного курсу світової літератури, зменшивши кількість творів російських письменників, а також повернути предмету назву "Зарубіжна література". Відповідне рішення було затверджено Колегією МОН. Зокрема, під час виступу на...

Графік проведення ДПА у 2015 році

  У 2015 році державна підсумкова атестація учнів загальноосвітніх навчальних закладів відбуватиметься відповідно до наказу Міністерства освіти і науки № 192 від 20 лютого 2015 року, яким зокрема, визначено строки проведення шкільних іспитів. Державна підсумкова атестація учнів шкіл І, ІІ та...